piątek, 15 listopada 2013

Morskie klimaty


W tym tygodniu dalsza cześć haftów świątecznych:





Niestety teraz jeszcze mniej będzie czasu na haftowanie.
Otóż właśnie wczoraj odezwali się do mnie w sprawie pracy.
Tak. Postanowiłam wziąć się za siebie i pracować w weekendy.
Co prawda to tylko pół etatu ale zawsze gotówka wpłynie:)

Ostatnio byłam na zakupach zbliża się wiele uroczystości w mojej rodzinie.
W końcu mój dziadziunio dostanie termofor:


Przy okazji zakupiłam parę rzeczy i skończyłam mój projekt:




Otóż to jest album na ścianę gdyby ktoś nie wiedział na pewno wstawię
 zdjęcie kiedy już zawiśnie na ścianie wraz ze zdjęciami.

A oto niespodzianka jaką ujrzałam po powrocie do domu:




Cóż akurat wszystko się przyda:)
Pozdrawiam cieplutko:)



3 komentarze:

  1. Milusie hafciki,a morskie prace pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne świąteczne hafciki :)
    Jestem bardzo ciekawa tego morskiego projektu - to będzie COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam! Nie zniechęcaj się, kilka kartek nie wyjdzie, ale któraś Ci się spodoba. Ja zaczynałam metoda prób i błędów.

    OdpowiedzUsuń