poniedziałek, 11 listopada 2013

Świątecznie


Kolejne świąteczne hafciki powstały.
Wczoraj skończyłam Mikołaja


A już dzisiaj powstał maleńki hafcik


W sumie powstało już pięć hafcików na kartki świąteczne. 
Potrzebuje jeszcze czasu i wzorów na przynajmniej 3.
Nie mam pewności czy zdążę do świąt z zaplanowanymi pracami. 
Ale zawsze mam możliwość oprawienia moich obrazków leżących i czekających na ramki.

Także dzisiaj dzielę się z wami moimi niewielkimi postępami w hafcie ze względu an ciągły brak czasu.
I życzę wam miłego świętowania i dużo odpoczynku (haftowania) w dniu 11 listopada:)


3 komentarze:

  1. ładniutkie te hafciki:) Ja dzisiaj skończyłam wyszywać Pana Jezusa. Nawet nie przypuszczałam, że tak szybko mi to pójdzie. Zostały jeszcze kontury ale to czysta formalność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Świąteczne hafciki;) Mikołaj jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły! Ja wczoraj zaczęłam Mikołaja ;-) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń